O kampanii

Idea

Głównym celem kampanii jest zbiórka pieniędzy na cele określone przez organizacje partnerskie. Przy okazji udowadniamy, że działając wspólnie można osiągnąć więcej niż w pojedynkę. Dobrych powodów by pomagać jest wiele, dlatego są z nami organizacje, które zbierają pieniądze na: cele społeczne, sport, kulturę, edukację, środowisko, kościół. Jeśli zdecydujesz się wesprzeć potrzebujących swoją złotówką masz gwarancję, że dobrze wydajesz swoje pieniądze – sam wybierasz rodzaj pomocy, organizację, której pomagasz oraz cel, który wspierasz.

Dlaczego “Kilometry Dobra”?

„Dobro”, ponieważ głównym przesłaniem akcji jest pomoc potrzebującym. Wszystkie zebrane pieniądze trafią do konkretnych organizacji partnerskich i zostaną przeznaczone na ich cele. Kilometry”, ponieważ na kilka dni przed finałem kampanii, organizacje zamieniają zbierane przez 3 miesiące pieniądze na złotówki i układają je w ciągi monet. W ten sposób udowadniamy, że dobro można zmierzyć. Dodatkową atrakcją jest próba pobicia rekordu Guinnesa. Organizacje partnerskie Kilometrów Dobra rezygnują z rywalizacji i układają dobro wspólnie. Do rekordu potrzebujemy 75 km. Każda złotówka ma znaczenie, możesz dołożyć ją nawet w trakcie finału. Kiedy to zrobisz stajesz się częścią globalnej kampanii dobroczynnej oraz bierzesz udział w biciu rekordu.

Szerzenie filantropii

Naszą misją jest szerzenie dobroczynności na cały świat. W tej chwili są z nami organizacje ze Sztokholmu i Brukseli. Chcemy, żeby do 2020 roku Kilometry Dobra były zbierane na wszystkich kontynentach, w 1000 miastach na całym świecie.

Zespół kampanii

Robert Kawałko

Robert Kawałko
Prezes Polskiego Instytutu Filantropii
Twórca Kampanii Kilometry Dobra

email: r.kawalko@pif.org.pl
tel.: +48 663 170 000

Jacek Mech

Jacek Mech
Manager Polskiego Instytutu Filantropii
Koordynator kampanii Kilometry Dobra

email: j.mech@pif.org.pl
tel.: +48 663 660 083

Paula Ladwiniec

Paula Ladwiniec
Asystentka Kampanii

email: p.ladwiniec@pif.org.pl

Sobiesław Młynarczyk

Sobiesław Młynarczyk
Specjalista ds rekrutacji Polskiego Instytutu Filantropii

email: s.mlynarczyk@pif.org.pl

Poprzedni managerowie Kilometrów Dobra

Justyna Kinasz

Justyna Kinasz
manager w roku 2014

Jakub Howaniec

Jakub Howaniec
manager w latach 2014-2015

Autorem logotypu kampanii Kilometry Dobra jest Mateusz Grzelkiewicz.

Fundacja Polski Instytut Filantropii informuje, że na swoich stronach internetowych i w aplikacjach wykorzystuje pliki “cookies”. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików “cookies”, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu.
Zobacz hymn kampanii